Alla inlägg den 20 februari 2022

Av Amisa - 20 februari 2022 19:18

Här klarar inte jag av att hålla mig till bara tre ord! Jag blir så glad när jag ser det här lyckliga barnet.

Vilka ord tänker du på?







Jag tänker på orden:

Oskuldsfullhet, obekymrad, kreativitet, leklust, glädjerus och här&nu.

Så här känner jag mig när jag är ute och paddlar kajak eller är på något annat äventyr i skogen. Nyfiket upptäcker jag allt runtomkring mig och är i full kontakt med: solen, molnen, skogen, vattnet, fåglarna, fjärilarna, fiskarna, stenarna, träden och inte minst mig själv.
Jag hoppas att alla ibland släpper loss barnet inom sig själv, låter det vara fritt och lyckligt och tittar på alla mirakler som livet bjuder oss på!







Man blir aldrig för gammal för att få lite leklust!

 





Sök din tillflykt och få ett andningshål i naturen.

   






Njut av solen!

 


#treord

Av Amisa - 20 februari 2022 12:16

Vilka ord associerar du till när du ser den här bilden?







Jag tänker på orden:

Insiktsfull, koncentrerad och känslosam.

Alla tentakler är ute och Det tredje ögat bränner i pannan. Man är i full kontakt med sitt eget Högre Jag.


#treord

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards