Alla inlägg den 15 december 2021

Av Amisa - 15 december 2021 22:00

Här kommer lite glimtar från Musikhjälpen som nu pågår här i Norrköping. Jag tycker det är roligare när någon artist jag inte känt till överraskar mig på ett positivt sätt eller jag hör en för mig ny låt som jag gillar. Här kommer några sådana låtar!



Se klippen på SvtPlay:

 


Sigrid

 




Vacker sång med Sigrid.

Sigrid – Home to you






Den svenska björnstammen

 




Fin text med Den svenska björnstammen.

Den svenska björnstammen – Drömmar om andetag






Anis Don Demina

 




Fin text med Anis Don Demina.

Anis Don Demina – Så länge du ler


Partystämning med Anis Don Demina.

Anis Don Demina – För stora för den här stan






Felicia Takman

 




Vackra låtar med Felicia Takman.

Felicia Takman – Lagom vanlig och lame

Felicia Takman – Hela dig



#musikglimtar


Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards