Alla inlägg den 5 oktober 2022

Av Amisa - 5 oktober 2022 12:57

I somras när jag rensade i förrådet hittade jag en rätt stor leksakslastbil. Den var lite solblekt i färgerna så jag tänkte slänga den, men sen tänkte jag att jag kanske istället skulle testa att lämna den på lekplatsen utanför mitt hus. Det var en bra idé för jag ser barn leka med den varje dag.

Igår när jag var på landet hittade jag en liknande lastbil, fast lite mindre. Nu tänker jag att jag ska skoja lite med barnen och sätta ut den lilla bilen brevid den stora. Det ska bli spännande att se hur dom reagerar när lastbilen helt plötsligt fått ett litet syskon.








Det skulle vara kul att höra deras kommentarer när dom hittar den!
:)


#småsyskon

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards