Alla inlägg den 5 juni 2021

Av Amisa - 5 juni 2021 00:09

Imorgon ska syrran hänga med på en sväng i husbilen så ikväll testade jag att pumpa upp gästmadrassen och lägga den på plats.

Som jag trodde blev det lite väl högt om jag låter soffdynorna ligga kvar. Lite som prinsessan på ärten!
:)





Det blir nog bättre höjd utan soffdynor?

Av Amisa - 5 juni 2021 00:03

Igår kunde jag inte hålla mig borta längre från Kanelbullesjön, den är ju min "number-one-sjö". Den har en trevlig badplats, massor av fina klippor där man kan göra strandhugg och vara helt för sig själv.

Jag undvek den delen av sjön där dom fridlysta storlommarna håller till och just nu häckar och vände tillbaka innan jag kom dit.





En svan höll till inne vid vassen.

Det blev kav lugnt och jättevarmt. Jag satt och njöt i solen och lät bara kanoten glida fram i maklig takt.

Visst är det fantastiskt vackert här?

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards