Alla inlägg den 9 januari 2022

Av Amisa - 9 januari 2022 20:01

Kanske du vill gå med i den också? Det finns plats för alla!

 

  

 

 

 

 


Här kommer kärleksarmén! Lite kul då hon ibland tappar huvudet, hög igenkänningsfaktor för min egen del!

  

 

 

 

 

 

På specialuppdrag för att rädda alla djupfrysta människor i vår värld.

 

 

 




MELISSA MARS, ”ARMY OF LOVE”; (https://youtu.be/SPhzlihkpJM):







Ytterligare en kul låt med samma tjej!



Om världen går under? So what! Tror du att jag bryr mig?

  



Samma tankesätt som väldigt många människor på jorden har, trots att det här är något som hotar existensen för oss alla och för kommande generationer.





"Ja till framtiden!" skanderar rävarna. "Tror ni att jag bryr mig?" svarar Melissa.

 






MELISSA MARS, ”ET ALORS”; (https://youtu.be/LDgapaGdWa8):


#kärleksarmén #melissamars

Av Amisa - 9 januari 2022 12:43

Jag bara älskar den här låten!





Here comes the army of love!

  

 

 

 

 

Sjönsjungande Astrid, tack för att hon finns!

 

 

 

 

 


Astrid S - When Love Takes Over (Acoustic Cover); (https://youtu.be/_NfkseMXO9s):


#love #astrid

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards