Alla inlägg den 3 september 2021

Av Amisa - 3 september 2021 20:03

Även idag har det varit lite blåsigt så jag har paddlat lite i ett sjösystem med småsjöar hopbundna av åar. Där kommer inte blåsten åt så mycket.





Årets sista näckrosor?





Och så genom en vägtrumma.




I år är vattennivån högre i dom flesta sjöar jämfört med förra året. Därför undrade jag om jag skulle lyckas att ta mig in också i den tredje sjön. Det gick inte förra året, men kanske det skulle gå nu?

Här blir det väldigt igenväxt, smalt och grunt. Jag kollade på en interaktiv karta och såg att jag är i mynningen till sjön, så jag provade att fortsätta lite till men efter ca tre meter gick det inte alls och jag fick skjuta mig ut baklänges igen med hjälp av paddeln. Nä, ska jag paddla i den här sjön så får jag nog försöka ta mig in i den från andra hållet där det finns en liten grusväg och en annan å.





Tillbaka samma väg åt andra hållet.




Sedan paddlade jag en stund i dom andra sjöarna.

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards