Alla inlägg den 20 april 2021

Av Amisa - 20 april 2021 21:43

Ikväll har jag stannat för natten vid Fiskeboda camping sydväst om Hjälmarsund. Här är lugnt och skönt, det finns lite folk här men inte några mängder. Det ligger på en vacker udde ut i Hjälmaren och här var en fantastisk kvällssol, men jag tror att det också kan bli morgonsol eftersom det är vatten på tre sidor.



En uppläggningsplats för båtar finns här också.






Jag har packat upp alla mina saker, bäddat sängen och gjort iordning.





Sedan har jag också testat spisen och fick äntligen lite kvällsmat och inflyttningsfika.

Jag hade sett fram emot att lösa korsord, men kvällens lektyr blir nog istället någon av alla dom manualer som medföljde bilen. Till exempel vore det inte dumt alls att lista ut hur backkameran fungerar.


Ha en bra vecka allesammans!

Av Amisa - 20 april 2021 18:09

Har hämtat min Pärla, fyllt vatten och köpt mat. Nu är jag vid Hjälmarsund, men ska åka in på någon mindre väg med mindre trafik innan jag stannar för natten.

Av Amisa - 20 april 2021 12:00

Vill ni se något häftigt?




 





Universal Power Tarot, ” Wanna see Spirit's Magick Tricks?”; (https://youtu.be/iR0zci7LTN4):


#häftigt

Av Amisa - 20 april 2021 11:08

Straxt innan jag skulle ge mig av hemifrån fick jag sms från SJ om att det var ett tillbud i Norrköping som skulle kunna påverka min tågresa. Samma tåg en timme tidigare hade ändrats till en ersättningsbuss och ett tåg som skulle gå till Stockholm 5 minuter före mitt blev också ersatt med buss.

Sån tur var så kom mitt tåg iallafall iväg som planerat och jag är glad att jag har ca 1 1/2 timme extra på mig ifall något strul uppkommer!

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards