Alla inlägg den 13 november 2019

Av Amisa - 13 november 2019 23:45

Idag har du lämnat detta jordeliv, det känns konstigt och tomt. Samtidigt är jag glad att slutet kom fort, för jag vet att det är det du själv hade önskat och du fick vara ganska frisk in i det sista. Jag är tacksam för att vi lyckades ändra vår gemensamma historia under de sista åren, så att vi numera har fina minnen av varandra och att jag känner saknad när jag tänker på dig!


När jag var på pilgrimsvandringen ringde du lite då och då, för att kolla hur jag mådde och för att tala om att du saknade mig. Ofta är det lättare att uttrycka känslor med handling än med ord och det var ditt sätt att säga "Jag älskar dig!".



 


Gå i frid och glöm aldrig att jag älskar dig också. Det är något som också jag borde säga oftare....

Jag vet att du inte längre finns i mitt fysiska liv, men kom gärna och hälsa på mig i mina drömmar och i min meditation! Viska gärna goda råd i mitt öra, jag lovar att lyssna.


När det nån gång i framtiden blir dags också för mig att vandra vidare kanske vi ses igen i Nangilima? Du kan väl vänta på mig där i en eka och dra upp lite gäddor medan du väntar?


Tack för att jag har fått ha dig till låns i mitt liv!


Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards