Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Amisa - 21 juli 2009 01:29

Det tog lång tid med matlagningen, men det blev gott i alla fall. Vi som skulle fixa maten är inge bra på mat, o han har svårt för att höra vad jag säger.

Idag har vi flyttat får från hagar, det var skitjobbigt för hunden Urban vill ju vara med, men han stressar fåren med sitt skällande. Jag fick typ leda iväg han o han gnydde och stretade emot.

Idag kom  den amerikanska killen tillbaka också, han gillar suf jan stevens o har en Andrew Bird skiva! :D <3 till den nya vänskapen ^^

Kanske drar till Stockholm på Pride-festen, hoppas det. Kanske kan vi lifta oss dit. Eller så får jag åka dit i stället för Göteborg?  L

En av dom franska killarna snarkar nåt förfärligt i rummet brevid. Han har lånat min mp3. Hoppas allt är bra med er där hemma. Imorron har jag sovmorgon.

Kramar och hälsa mänskorna!

/ J

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards