Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Amisa - 5 maj 2009 22:17

Förutom att det känns tråkigt det som hänt under dom senaste dagarna, så blir det ju också lite praktiska bekymmer nu när sonen flyttat hem igen. Vi har ett sovrum för lite och förut när han bodde hemma, sov jag i vardagsrummet.

Nu har jag vant mig vid att ha ett sovrum och det är jätteskönt! Så hur ska vi göra nu? Sonen har erbjudit sig att sova i vardagsrummet och det är ju snällt, men jag befarar att det på några dagar kommer att förvandlas till ett gigantiskt tältläger med kläder överallt , smutsiga tallrikar och musikprylar i stora mängder.

Det var så hans rum såg ut förut, men då fanns det ju i alla fall en dörr man kunde stänga till om eländet!

/ Amisa

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards