Alla inlägg den 2 april 2009

Av Amisa - 2 april 2009 22:51

Idag har jag uppnått ett viktigt mål, att gå ner tio kilo! Det här har varit mitt mål som jag har varit på väg mot sedan mitten av januari  och det känns så skönt att nu ha klarat av det. Ursprungligen hade jag tänkt fixa det till den siste mars, men på sista tiden har jag varit lite håglös och omotiverad och missade därför målet med två dagar.

Trots det är jag jättenöjd med mig själv! Jag har verkligen fått in bättre motions- och matvanor och eftersom jag hållit på ganska länge nu så känns dom nya rutinerna ordentligt invanda.

Mitt nästa ”stora” mål kommer att vara att tappa ytterligare tio kilo till den siste juni. Det kommer inte att bli helt enkelt för under den här perioden inträffar både påsk, valborg, en Ålandskryssning, ett antal födelsedagsfiranden (med tillhörande gräddtårtor, antar jag), en examen,  nationaldagsfirande och så slutligen midsommarafton.

Det kommer nog bli ett riktigt elddop att klara utmaningen!

/ Amisa

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards