Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Amisa - 2 februari 2009 00:39

Trots att jag gillar att skriva har jag aldrig tidigare funderat på att starta en blogg. Har väl tänkt att mitt vardagsliv knappast kan vara intressant för någon annan.........??


Varför har jag då ändrat mig? Jo, jag känner att jag vill genomföra en stor förändring av mitt liv och tänker att kanske, kanske skulle jag kunna inspirera någon mer till förändring och det skulle vara så häftigt!


För jag känner att det är dags NU, frågan är inte OM utan NÄR och HUR!  Kanske någon har lust att följa mig och min inre vägvisare på min resa mot förändringen..............



/ Amisa







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du att elpriserna kommer återgå till det "normala" snart?
 Ja, nu är det ju sommar!
 Kanske?
 Nej, inte förrän kriget är slut!
 Nej!
 Nej, det här är det nya "normala"?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards